Witam,
Tak się zastanawiam jak się aktualnie ma temat z retrofitem NBT Evo z iDrive 6 do na przykład F10 LCI? Śledziłem kilka wątków na CT i MHH ale jakoś do tej pory nie potrafię zebrać konkretów.
Głównie chodzi mi o kwestę kodowania i aktywacji FSC.
Z tego co zrozumiałem, NBT EVO z id6 nie lubi zmian FA. Czyli zostaje kodowanie ręcznie każdej opcji?
Aktywacja FSC wygląda normalnie, jak w starszych HU? Wiem, że ktoś ma możliwość dorobienia takich kodów pod konkretny VIN. Czy lepiej pójść w emulator?
Co z działaniem internetowych bajerów? Da się uruchomić moduł ATM w innym samochodzie?
Generalnie w tematach na zagranicznych forach jest ciężko odcedzić co dotyczy samochodów w specyfikacji ECE, a co pozostałych.
Może ktoś zna jakieś konkrety i może się podzieli jakimiś cennymi informacjami? :) Sam nie mam za bardzo gdzie testować bo nie mam na stałe żadnej Fxx, a nic nie rozwija lepiej niż praktyka :P
Nie masz uprawnień do linku.
Zarejestruj się lub Zaloguj sięZ tego co zrozumiałem, NBT EVO z id6 nie lubi zmian FA. Czyli zostaje kodowanie ręcznie każdej opcji?
Wyczyść EVO i koduj jak chcesz.
Nie masz uprawnień do linku.
Zarejestruj się lub Zaloguj sięAktywacja FSC wygląda normalnie, jak w starszych HU? Wiem, że ktoś ma możliwość dorobienia takich kodów pod konkretny VIN. Czy lepiej pójść w emulator?
Żadnych emulatorów. Tylko FSC. Emulatory zakładają lajki w serwisach którzy nie mają pojęcia o BMW. Z kodami będzie działać jak fabryczny.
Nie masz uprawnień do linku.
Zarejestruj się lub Zaloguj sięCo z działaniem internetowych bajerów? Da się uruchomić moduł ATM w innym samochodzie?
Będzie działać jak jest aktywny.
Kolego a możesz podpowiedzieć jak wyczyścić EVO bo mam z nim problem. Będę wdzięczny