BMWHELP - Forum dla Profi BMW

ISTA/P Loader 4.9 / ICOM Emulator (najnowsza wersja)

Zaczęty przez Alex, Październik 03, 2015, 20:27

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Alex


Stabilny loader do ISTA/P w wersji 4.9..
Dla tych kto używa emulatorów pojawiła się możliwość włączenia również emulacji kontaktu KL15 (jak by samochód miał zasilanie zewnętrzne). Włącza się przez skrótna klawiaturze.

Dziękujęmy beemerboy88!!!
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

marekhans

Jakie to były skróty Maestro? Przy poprzedniej wersji był screen, a tu niestety brak. W necie szukałem, ale nie mogę znaleźć...
  •  

aramek

Przy ista/p mzna to zrobic pomieniąjąc plik który jest na forum.... A przy nowych Ista + powyżej gerneracji 4 beemerboy zrobił emulator jako zewnętrzyny program który zmienia napiecie w czasie rzeczyistym na kl 15 i kl30 ..... i jest juz nowy emulator tez na forum w wersji 6 ...
Nie zapominaj o reputacji.
Jeżeli pomogłem postaw "+"
  •  

marekhans

Wiem wiem, że są nowe. Generalnie potrzebuję to jednorazowo - ista p twierdzi, że w aucie zasilanie jest poniżej 12v kiedy przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym i podawanych 14v musi być wystarczająco. Muszę przeprogramować navi, a bez napięcia odpowiedniego w ista się nie da. ISTA D nie pokazuje żadnych błędów.
  •  

anonymousv

Na pasku u dolu ekranu masz ikonke emulatora i mozesz sobie kliknac, nie trzeba uzywac skrotu na klawiaturze.
  •  

Alex

Nie masz uprawnień do linku. Zarejestruj się lub Zaloguj sięMuszę przeprogramować navi

Chcesz programować Navi bez zasilania?? Szukaj w okolicach od razu kogoś kto Ci postawi go po takim programowaniu..
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

marekhans

Nie w tym rzecz. Zasilanie mam. Jest podpięte do auta. Navi jest uwalone bo gościu robił aktualizację i się niestety wysrało. Natomiast w ISTA P pokazuje napięcie w okolicach 12v, pomimo podpięcia prostownika. Facet wymieniał aku i urwał kabelki od CANa, które idą do klemy pirotechnicznej, co jak przypuszczam jest powodem, że system źle interpretuje poziom napięcia. Chodziło mi o to, żeby oszukać system z wysokością napięcia. Inaczej niestety nie idzie przeprogramować i sprawdzić, czy da się uratować navi istą. Jak nie to tylko doktor od navi...
Nigdy nie robię niczego z autem bez zasilania  8)
  •  

aramek

#7
To jest plik do isty ktory ustawia napiecie na stałe w iscie na 14 volt...... Ale prosze o rozwage.....
Tylko przed skopiowanie zrób backup starego pliku.....

Nie zapominaj o reputacji.
Jeżeli pomogłem postaw "+"
  •  

Alex

Klema pirotechniczna nie wysyła żadnej informacji do auta. Jak by coś było uszkodzone to raczej nie pokazywało bym nic. Zły kontakt masz z zasilaczem, albo słabe kable.
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

aramek

Swojego czasu czytałem też że słabe klony icoma mogą powodować blednę odczyty prądowe i duże wahania w trakcie programowania.... Może warto sprawdzić czy czasem icom nie siada albo jeżeli to oryginał to wysłać do naprawy??
Nie zapominaj o reputacji.
Jeżeli pomogłem postaw "+"
  •  

marekhans

Wyszło tak: po podłączeniu pod maską skutek mizerny - zasilanie poniżej 12v. Po podłączeniu do aku bezpośrednio, zasilanie jak trzeba. Czyli problem leżał gdzieś po drodze z klemy do styków pod maską. Icoma mam ok bo inne auta idą jak trzeba.
A tak czy siak wiszą obcięte dwa kabelki skręcone koło klemy... Pojęcia nie ma co to jest. Mam za to inny problem, ale napiszę w dziale programowania. Dzięki za pomoc
  •