BMWHELP - Forum dla Profi BMW

Problem z moim BMW

Zaczęty przez Lechu, Grudzień 08, 2014, 18:12

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lechu

Witam

Mam problem z moim BMW. Po przeskanowaniu ICOM-em wyskakuja takie błędy

1 - 0094C9 - SZL: Short circuit, firing circuit, driver's airbag, stage 1, to positive
2 - 0094D4 - SZL: Short circuit, firing circuit, driver's airbag, stage 2, to positive
3 - 004222 - DDE: Glow plug, cylinder 2, activation
4 - 004232 - DDE: Glow plug, cylinder 3, activation
5 - 004242 - DDE: Glow plug, cylinder 4, activation
6 - 004262 - DDE: Glow plug, cylinder 6, activation
7 - 004501 - DDE: Exhaust-gas recirculation
8 - 009C77 - IHKA: Auxiliary-water pump
9 - 00FFF3 - MOSTSYS: MOST system analysis: 1 fault found

Bład 1 i 2 po wyczyszczeniu bledow air bag gasnie ale po jakims czasie sie zapla ponownie
Bład 3,4,5,6 gosc mi regenerowal sterownik do swiec żarowych, było dobrze ale po paru dniach zaswiecilo sie znowu tylko pokazuje 4 swiec a wczesniej pokazywał 6
Bład 8 i 9 nie mam pojecia co mam z tym zrobić

Moze ktos miał podobny problem albo wie jak to ugryźć  to prosze o info

Pozdro
Lechu
  •  

Alex

Hej. O jaki chodzi samochód? O e60 co wcześniej mówiłeś?


1 i 2 błedy - sprawdź połączenie we wtyczce (wszystko co będziesz robić rób tylko na odłączonym minusie akumulatora) możesz mieć oporniki zamiast całej poduszki kierowcy).
3-7 błędy - spróbuj zaktualizować sterownik DDE, po ingerencji twojego gościa w sterownik nie wiadomo co zrobił. Tu będzie trudno
8- Pompa wodna od klimy szwankuję. Mam to samo w swoim starym wozie. Nie wiem co złego. Wszystko dalej chodzi bez zarzutu.
9- spróbuj zinicjalizować MOST.


Czym robiłeś diagnozę??
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

Lechu

BMW E60 530d 2003 r.
Diagnoze robilem icomem - ISTA-D RHIENGOLD
  •  

Alex

Nie masz uprawnień do linku. Zarejestruj się lub Zaloguj się
BMW E60 530d 2003 r.
Diagnoze robilem icomem - ISTA-D RHIENGOLD


Przy diagnostycy możesz wybrać w rheingold odzielny sterownik DDE i zrobić testy sterownika.
Na temat błędów 1-2 jak pisałem sprawdź złącza w kierownicy, możesz mieć problem z przewodami i jak skasujesz błąd spróbuj pokrecić kierownicą w lewo i wprawo na maksa. Jak błąd się pojawi to znaczy kostka w kolumnie już do wymiany lub naprawy)





FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

adiks7

#4
siema
błąd 3-6 dotyczy zawsze świec żarowych, albo padły świece, albo sterownik.
standardowy problem diesla bmw.
jeśli regenerowałeś sterownik to teraz padły świece.
od razu wymień wszystkie 6szt.
  •  

Lechu

#5
Nie masz uprawnień do linku. Zarejestruj się lub Zaloguj się


3-7 błędy - spróbuj zaktualizować sterownik DDE, po ingerencji twojego gościa w sterownik nie wiadomo co zrobił. Tu będzie trudno

9- spróbuj zinicjalizować MOST.


błedy 1 i 2 po wymienie wtyczki jest OK :) THX
Odnosnie 3-7 i 9  czym to da sie zrobic ?


  •  

adiks7

Odnosnie 3-7.
sterownik od świec nie jest programowalny przez obd. Aktualizqcja dde nic tu nie da. Poprostu padły swiece.
  •