BMWHELP - Forum dla Profi BMW

F11 kodowanie elektrycznie zamykanej klapy

Zaczęty przez Tomkoff, Maj 06, 2018, 12:44

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tomkoff

Witajcie
Dołożyłem silniczki, siłowniki oraz przycisk do zamykania elektrycznie klapy bagażnika. Instalacja podłączona, moduł klapy podmieniony na ten z dawcy ale zamykanie/otwieranie klapy nie działa.
Domyślam się że kodowanie niezbędne.
Posiadam interfejs ENET, mam zainstalowany ESYS ale sam tego nie ogarnę. Czy znajdzie ktoś z Was trochę czasu by pomóc mi zakodować to online ewentualnie podpowie na tyle jasno bym mógł to sam zakodować E-sysem?
  •  

SasanS

Nie mam zbytniego doświadczenia, ale na Twoim miejscu znalazłbym w NcdCafdTool kod wyposażenia dla elektrycznej klapy, a następnie sprawdziłbym, których modułów kodowania modyfikuje. Później zostaje dopisać ten kod do VO i zapisać oraz ręcznie zmodyfikować określone w w/w sposób parametry kodowań lub przekodować te moduły fabrycznie.
Uwaga, ostatni sposób usuwa ew. wcześniejsze ręczne modyfikacje danych plików CAFD, ale można je wyłuskać porównując fabryczne kodowania z wcześniejszą kopią zapasową - oczywiście bez niej ruszanie czegokolwiek jest proszeniem się o problemy.

Można również poszukać w CodingDatabase (nazwę podaję z pamięci, więc może być przekręcona) czy nie ma gotowego opisu takiego moda.

No chyba że ktoś bardziej doświadczony w temacie podpowie Ci konkretnie co gdzie zmienić.
  •  

Alex

Nie masz uprawnień do linku. Zarejestruj się lub Zaloguj się
Nie mam zbytniego doświadczenia, ale na Twoim miejscu znalazłbym w NcdCafdTool kod wyposażenia dla elektrycznej klapy, a następnie sprawdziłbym, których modułów kodowania modyfikuje. Później zostaje dopisać ten kod do VO i zapisać oraz ręcznie zmodyfikować określone w w/w sposób parametry kodowań lub przekodować te moduły fabrycznie.