BMWHELP - Forum dla Profi BMW

aktualizacja sterowników E60

Zaczęty przez Lechu, Grudzień 18, 2014, 00:19

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lechu

Witam

Mam E60 2003 r. 530D. Posiadam icoma i iste P. Chciałem zaaktualizowac sterowniki. Jak przygotowac do tego auto itp zeby czegoś nieuwalić ? :)

Pozdr
Lechu
  •  

Alex

Nie masz uprawnień do linku. Zarejestruj się lub Zaloguj się
Witam

Mam E60 2003 r. 530D. Posiadam icoma i iste P. Chciałem zaaktualizowac sterowniki. Jak przygotowac do tego auto itp zeby czegoś nieuwalić ? :)

Pozdr
Lechu


1. Sprawdzony prostownik minimum na 60A. Miałem przypadek kiedy prostownik nagle zmarł w trakcie programowania. Grozi to w niektórych przypadkach wymianą sterownika.
2. Czytać to co jest napisane w programie: Czyli kola prosto, okna zamknięte i tp


Program nie zacznie programować jeśli coś będzie nie tak. Najpierw sprawdzi wszystko a później zacznie. Jeśli samochód był doposażony lub zostałe wymienione może powstać problem. W ISTA-P która jest na tym forum w standardzie jest wyłączony tryb sprawdzenia napięcia i włączony tryb experta. Zrobione to dla tego żeby móc kodować lub programować pojedyncze sterowniki bez podłączania prostownika. Polecam ten tryb sprawdzenia napięcia włączyć jak będzie zamiar zaktualizować całe auto.
Czasami ISTA-P zawiesza się. W żadnym prypadku nie można odłączać ICOMa. Trzeba czekać!!!!


Jak program napisze że jest koniec, to tylko wtedy można odpinać auto..


Powodzenia!!
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

yarickoff

  •  

Lechu

na razie odpusciłem bo nigdy tego nierobiłem. Nie chce auta uziemić :)
Ale jak sie zdecyduje na pewno zdam relacje
  •  

Lechu

#4
witam

W końcu jestem po pierwszym programowaniu całego auta X5 2006r :)

W załączniku Raport końcowy z ISTY dla wglądu dla expertów czy zrobiłem wszystko ok

Bo cos krótko robił całą operacje - około 30 -40 min

Pozdro
Lechu
  •  

kcyniak1972

Aktualizacja tylko egs modułu skrzyni biegów reszta to kodowanie dlatego tak szybko poszło
  •  

Alex

Jeśli sam nic nie kombinowales z ISTA, to znaczy ta X5 miała już wszystko aktualne i jedynie co znalazła ISTA to aktualizację dla skrzyni.
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

Lechu

W E60 2003 r 3.0D gdzie znajduje sie gniazdo MOST ?
  •  

bsbs

Witam jaka jest szansa uwalić sterownik silnika dde e83 istą p i czy istnieje możliwosć postawienia go na nogi  w razie czego a i czy póznjej trzeba robic jakjeś aktualizacje
  •  

Alex

Żadnej szansy ISTĄ/P uwalić sterownik DDE jeśli auto na zasilaniu i ICOM w porządku. Jest szansa postawić na nogi.
A poco ruszać ten sterownik??
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

bsbs

Witam nie przez icom ale kabel d can mam auto 2005  znalazłem nowszy soft nie wiem czy cos to zmieni
  •  

Alex

No to ja bym robił to przez  WinKFP i na zasilaczu.
ISTA przez emulator nigdy nie stosowałem.
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •  

janusz.stg

#12
Witam !
CytatW E60 2003 r 3.0D gdzie znajduje sie gniazdo MOST ?
Gniazdo MOST w E60 znajduje się za lewym teleskopem od schowka pasażera .Najlepiej na dole go wypnij i wtedy zobaczysz go odrazu .
Tak fajnie jest schowany ,że kto już wie to po omacku go wyciąga ,ale jak pierwszy raz to mimo podpowiedzi jest problem go dostrzec .
Choć pytanie stare ,to ostatnio sporo się mnie o to pyta .


Co do upgrade'u  - ISTA-P robi wiele z automatu ,ale potrafi uwalić sterownik silnika ! Dlatego dobrze poćwiczyć ile się da programem WinKfpt.
ISTA-P to ogólnie fajna sprawa do sprawnych niegrzebanych aut .Jeśli natomiast coś już było mieszane ,wymieniane ,źle dopisane to często zatnie się i nic nie zrobi .

pozdrawiam
  •  

rrafalek

Koledzy mam pytanie dotyczące programowania Modułu Nawigacji CCC (menu jeszcze z plastrem miodu) . Czy mogę za pomocą ICOM Ista-P podnieść oprogramowanie tylko CCC czy muszę podnosić wszystkie moduły ?
Ile czasu trwa programowanie modułów CCC oraz jak się mam za to zabrać - Będzie to moje pierwsze programowanie ICOM - em.

Proszę o wyrozumiałość jest to mój pierwszy post na tym forum.

Dziękuje i Pozdrawiam
  •  

Alex

Nie masz uprawnień do linku. Zarejestruj się lub Zaloguj się
Koledzy mam pytanie dotyczące programowania Modułu Nawigacji CCC (menu jeszcze z plastrem miodu) . Czy mogę za pomocą ICOM Ista-P podnieść oprogramowanie tylko CCC czy muszę podnosić wszystkie moduły ?
Ile czasu trwa programowanie modułów CCC oraz jak się mam za to zabrać - Będzie to moje pierwsze programowanie ICOM - em.

Proszę o wyrozumiałość jest to mój pierwszy post na tym forum.

Dziękuje i Pozdrawiam

Jeśli masz stary soft w innych sterownikach to dla czego nie chcesz zaktualizować ich również?? Najdłużej idzie aktualizacja CCC - około 1h. Zależy od kompa, ile będzie robił plan, ale ja bym atualizowałem całe auto żeby poźniej nie było rozbieżności w i-level.

Podpinasz zasilacz. Odpalasz ISTA-P i naciskasz wylicz plan. Jesli masz tryb ekspert wlączony to możesz usunąć ptaszki ze sterowników którę nie chcesz aktualizować, to co powinno być zaktualizowane razem będzie szare, więc nic ne popsujesz.
Czytaj komunikaty na kompie i działaj jak tam napisane.
Sciągnij tylko najnowszą ISTA-P bo wersja 3.55 uwalila mi CAS. Tą najnowszą nie sprawdzałęm na starszych autach, ale pisali że ten problem z CAS-em niby poprawili. Jak będzie tak jak u mnie to można będzie CAS uruchomić za pomocą WinKFP.


Licz na 3 godziny minimum
FSC do aktywacji CIC, NBT, NBT EVO ID4/5/6, MGU ID7/8, NightVision, KAFAS2/3/4
Kody do aktualizacji map. Kodowanie 2.0.
Online pomoc
  •